Dagens!

Nu har jag kommit hem från mitt lilla äventyr. Dagen började allt för tidigt för mig, 06:45 klev ja in hos gubben ja jobbar med och vi grymtade God Morgon med väldigt liten entusiasm kan ja säga. Sen plockade fadern upp mig med bussen åsså bar de iväg.

wpid-20140411_073616.jpg

Åkte skolbuss hela min barndom, med pappsen som busschaufför. =) Kände mig som ett något förvuxet skolbarn.

Sen vart de en massa pappersarbete då ”vi” startar upp ett nytt företag. Men sen!!

 

wpid-1397215304979.jpg

Hämtade nämligen min lilla familjs nya medlem!

Ingen aning om nån e intresserad, men de är en Mercedes Benz E200 CDI – 08

Gått låååååångt, men i kanonskick. Har nämligen väntat i snart ett år på att den här skulle bli till salu så idag va de äntligen dags.

Känns kul, men eftersom ja byter upp mig från års.modell -94 så är det massa nya knappar som ja inte begrip mig på.

Så nu ska ja ner i garaget å putsa å fixa…

 

oh… Här är mina gamla pärlor som ska säljas.. =( trotjänare till bilar.

wpid-1397216151975.jpg

Hehe.. ja.. dom är likadan… =) Olika årsmodell samt att en är automat och en är manuell. =)

Näe… Har fått i mig sparris-soppa, så nu ska jag väl orka lite mer. Men idag är jag så matsugen så ja håll på å krevera. MAT MAT MAT MAT! Är allt ja tänker på.

 

Lämna en kommentar