Intet nytt på västfronten!

Näe… Idag har varit en administrativ dag. Telefon har ringt nästan konstant, och där emellan har jag själv ringt.  Säkert tråkigt för nån att läsa om men idag har jag  ringt och krävt bättre lön och arbetsvillkor, blivit uppringd angående sophanteringen till moderns hus, bestämt nytt köksgolv till moderns hus, avstämt detaljer med distriktsköterskan ang jobbet och hjälpt min gamla lågstadiefröken med vissa semesterplaner. Sen stod jag och vela i om jag skulle ta 4 km promenaden eller ta 30 min promenaden + hemmaträning, men då smsa grannen å ville jag skulle ta ett glas vin i solskenet med henne. Så de blev 30 min promenad med alla tre jyckarna…

Så här blev de resultatet:

wpid-screenshot_2014-04-09-18-46-07.png

Hade nog fått bättre tid om jag inte haft dom tre virrona med mig. Fantastiska hundar alla tre, går fint i koppel och drar sällan. Men prova att ta med alla tre, då är det midjebälte och tvåhandsfattning runt snörena för å hinna med. Har letat men har tydligen ingen bild på alla tre tillsammans, men här är då den som är minst i storlek men störst i huvet:

wpid-20130823_163623.jpg

Bilden är tagen då HAN kidnappade mig ut till havs för att fira min födis.. En underbar dag… Satt barfota i solen och drack vin och mådde prinsessa. =) De två andra jyckarna har ni sett på bild tidigare.

Jo.. Jag syndar med vin idag. Mår inte ett dugg dåligt över det heller. =)

Lämna en kommentar